Managementul transporturilor

Managementul transporturilor

Manager de transport

Începutul unei cariere în afaceri internaţionale

Managementul de transporturi presupune dirijarea procesului de transport și coordonarea tuturor fluxurilor de informații, precum și a celor mai diverse interacțiuni între clienți, parteneri de transport, companii feroviare și de feribot, terminale și alți actori din lanțul de aprovizionare. De asemenea, același post vă oferă posibilitatea să organizați și monitorizați fiecare comandă de transport de la rezervare până la descărcarea mărfurilor și asigurați desfășurarea ireproșabilă a întregului proces - toate acestea „just in time”. Poziția în managementul de transporturi la LKW WALTER mai poate fi descrisă și astfel:

  • Pătrundeţi imediat în inima afacerilor internaţionale şi absolviţi cursurile de formare legendare organizate de LKW WALTER.
  • Vă confruntaţi zi de zi cu provocări noi şi palpitante, posibile doar într-un concern internaţional
  • Vă luptați pentru succes pe cont propriu, exact precum orice persoană întreprinzătoare, beneficiind în același timp de sprijinul deplin și de siguranța oferite de marea familie LKW WALTER.
  • Comunicaţi, discutaţi şi negociaţi zilnic într-una sau mai multe limbi străine pentru a obţine cel mai bun rezultat pentru toate părţile implicate
  • Călătoriţi în mod regulat în ţările partenerilor noştri europeni, cunoaşteţi oameni interesanţi şi mentalităţile acestora
  • Planificaţi, organizaţi şi procesaţi transporturi şi fluxuri de comunicare cu ajutorul celor mai noi tehnologii digitale şi mijloace de comunicare 

Sună bine? - Asta nu e tot!

Mai trebuie să știți un lucru: un job în managementul de transporturi reprezintă locul de muncă ideal la început de carieră și o sarcină captivantă pentru persoanele comunicative și flexibile. Pentru cei care pot lucra atât independent, cât și în echipă și vor cu adevărat să realizeze ceva.

În calitate de intermediar între clienţii noştri şi partenerii de transport, precum şi ca persoană de contact pentru actori globali renumiţi, dirijaţi transporturi planificate la minut pe şosea şi în transport combinat. Câştigaţi clienţii de mâine, coordonați partenerii de transport şi dezvoltaţi cooperarea cu ei, monitorizaţi performanţa economică a domeniului dumneavostră de responsabilitate şi dezvoltaţi strategii noi pentru a obţine succesele de mâine în Europa. Pentru aceasta, sunt necesare toate resursele şi talentele personale pe care le aduceţi la LKW WALTER.

Managementul transporturilor

Manager de trucking

Șansa dumneavoastră de a călca pedala de accelerație în carieră

În calitate de manager de trucking, veți fi unul din specialiștii de înaltă performanță de la LKW WALTER, care dau undă verde tuturor transporturilor în regim combinat și se asigură de încărcarea optimă a echipamentului nostru. Ceea ce în cazul unei flote de 8500 de semiremorci nu înseamnă altceva decât o mare provocare. Pentru că dumneavoastră sunteți persoana care planifică și organizează aceste transporturi. În mod concret, vă ocupați de preluarea mărfii de la locurile de încărcare, de livrarea la timp în gări și porturi și de continuarea transportului de acolo.

De asemenea, în calitate de manager de trucking, sunteți o persoană de contact centrală: la nivel intern, pentru managerii noștri de transport, iar la nivel extern pentru partenerii de transport, pentru departamentele de logistică, pentru porturi, companii feroviare etc. Încă de pe acum este clar că aveți nevoie de talent organizatoric și comunicațional. Precum și de rezistență la stres, dar și de capacitatea de a lucra de unul singur. Ceea ce este clar este că vă așteaptă o serie de responsabilități interesante:

  • Veți crea concepte pentru îmbunătățirea sistemului de preluare a mărfii de la expeditor și de livrare a mărfii la destinație în transportul combinat.
  • Vă veți deplasa la partenerii noștri de afaceri (porturi și companii feroviare), precum și la furnizorii din întreaga Europă.
  • Efectuarea de audit al parcului auto și evaluarea finală fac parte tot din fișa postului dumneavoastră.
  • Echipa noastră de manageri de transport se bazează pe susținerea dumneavoastră pentru organizarea de parcuri auto pentru echipament.
  • Veți coordona și planifica trenurile companiei! Și anume pe propria răspundere, în colaborare cu departamentul de logistică al clientului respectiv.
  • Achiziția de camioane și auditul, precum și negocierea de preț și cea colectivă fac parte tot din sfera dumneavoastră de responsabilități.
  • În plus, în cadrul evenimentelor, veți instrui partenerii noștri de transport și șoferii lor de camioane.
Vi se pare că vorbim de un loc de muncă la turație mare? Ei bine, aveți dreptate. În același timp vă asigurăm că veți descoperi pas cu pas toate responsabilitățile dumneavoastră în timpul programului vast de instruire. Pe baza pregătirii dumneavoastră în domeniul comercial și a interesului dumneavoastră pentru limbile străine, accelerăm în fiecare zi împreună, creând un culoar liber către cariera dumneavoastră la LKW WALTER.

Întrebări frecvente şi răspunsuri

Foarte bune! Pentru că la WALTER GROUP aveți toate șansele dacă vă aflați la început de carieră. Dacă aveți studii în domeniul economic, lingvistic sau chiar tehnic, veți fi imediat primit cu brațele deschise la noi. Fără cunoștințe în domeniu, dar pe care le veți deprinde în cadrul unui program intensiv de trainee pe care noi în numim „Train the Winner”.

Alături de un trainer personal, vă veți dezvolta competențele tehnice și sociale, câștigând astfel experiență în vederea sarcinilor viitoare. Dat fiind faptul că și LKW WALTER crește în mod constant și durabil, există mereu noi șanse de carieră.
De regulă, experiența prealabilă sau cunoștințele în domeniu nu sunt necesare pentru a pătrunde în activitatea operațională a companiei noastre, deoarece avem programul nostru propriu de trainee „Train the Winner”, în cadrul căruia formăm angajații noi atât din punct de vedere teoretic, cât și practic. Cu toate acestea, există anumite domenii unde apreciem cu adevărat experiența relevantă și cunoștințele prealabile. De exemplu în domeniul IT, în departamentul juridic sau în vânzări, unde putem oferi profesioniștilor (tineri) șanse atractive în carieră. Sfatul nostru: aruncați o privire asupra locurilor de muncă disponibile.
Meseriile clasice de gestionar în domeniul transporturilor sau secretar / angajat de birou nu se pot învăța în compania noastră.

Pe pagina noastră locuri de muncă disponibile, fiecare dintre anunțurile de angajare conține un link către formularul de aplicație online. Vă rugăm să îl completați și să îl trimiteți alături de documentele necesare aplicației. După aceea veți primi imediat un e-mail, prin care vi se va confirma primirea aplicației. Apoi, în decurs de cel mult 14 zile veți primiți o înștiințare privind rezultatul aplicației dumneavoastră. Dacă rezultatul pozitiv, aceștia sunt pașii următori:

  1. Prima discuție introductivă prin telefon sau pe Skype.
  2. O discuție personală cu o persoană responsabilă pentru recrutarea personalului.
  3. Pentru pozițiile speciale este posibil să aibă loc un al doilea interviu cu șeful de departament.

Veți fi informat pe e-mail sau telefonic cu privire la rezultatul aplicației dumneavoastră. Managerul nostru responsabil cu aplicațiile vă stă cu plăcere la dispoziție pentru orice informații legate de statusul aplicației dumneavoastră.

Contact